¿Eres una persona responsable, comprometida con el medio ambiente y apasionada por el entorno rural?
Si es así, ¡estamos buscando un Guarda Rural como tú para unirse a nuestro equipo en Murcia!
Funciones:
Responsabilidades:
Bienvenid@ a Grupo Hotusa, La Industria de la Felicidad
Grupo Hotusa ?es un conjunto de empresas del sector turístico-hotelero internacional. Desde 1977 y con más de 5000 empleados en todo el mundo, impulsamos la industria turística a través de la gestión hotelera, la distribución y la prestación de servicios y soluciones a hoteles independientes. Actualmente contamos con más de 250 hoteles propios y más de 3000 hoteles asociados. Con nuestros compromisos como grupo buscamos:
Impulsar el crecimiento y desarrollo profesional en nuestros equipos
Fomentar la innovación y evolución continua
Estamos convencidos de que el éxito de una empresa reside en el desarrollo del talento y la ilusión del equipo humano que lo forma. Por ello, buscamos personas que sientan pasión por su trabajo y que quieran crecer con nosotros.?
¿Quieres unirte a la Industria de la Felicidad?
Buscamos un becario para el departamento de F&B Corporate para nuestras oficinas de Barcelona junto a la Sagrada Familia.
¿De qué será responsable?
Contacto y elección de proveedores.
Tomas de decisiones de menús, productos y precios.
Implementación de estándares de cualidad.
Aperturas de restaurantes y creación de nuevos conceptos/diseños.
Coordinación de eventos.
¿Qué ofrecemos?
En Grupo Hotusa podrás formar parte de una empresa líder en el sector travel, en continuo crecimiento y expansión global, que apuesta por el constante desarrollo profesional de su equipo.
Las condiciones de esta posición son:
Fecha de incorporación: lo antes posible.
Posibilidad de firmar convenio de prácticas a través de nuestra escuela partner
CPC – Project Manager Marketing y Sistemática (tarjetas CxB)
Empresa Grupo: CaixaBank Payments & Consumer (CPC)
Área: Sistemática comercial & Marketing
¿Qué proyectos desarrollamos?
La misión del equipo es la confección, definición y monitorización de las acciones comerciales (negociación de condiciones, definición funnel…etc). Identificar oportunidades e impulsar las acciones comerciales para el cumplimiento de los objetivos. Diseño aplicación y seguimiento del plan de marketing y campañas. Elaboración y supervisión de todos los materiales de comunicación
Las responsabilidades que asumirás en la posición son:
¿Buscas una trabajo de jornada completa? ¿Tienes experiencia en Gestión de pedidos y has trabajado con SAP o con sistema informático relacionado? ¡Esta es tu oportunidad laboral!
¿Buscas una trabajo de jornada parcial? ¿Tienes experiencia de Data Entry y has trabajado con SAP? ¡Esta es tu oportunidad laboral!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin EtiquetasLa Fundació Pere Tarrés cerca un/a docent per desenvolupar un taller de capacitació digital a Vilaseca (Tarragona) el proper 12 de juny.
Objectius:
Continguts:
- L’entorn Windows:
-Navegació en el sistema operatiu i funcionalitats destacades.
-Organització eficaç de documents i arxius.
- Eines del paquet office:
-El processador de textos: word
Creació i gestió de documents.
Funcions pràctiques com copiar, tallar i enganxar.
Taules word: alineació i estil
-Les fulles de càlcul: excel.
Introducció a les cel·les, files i columnes.
Funcions bàsiques com sumes i resta.
Creació de gràfics senzills
Condicions:
Data prevista incorporació 12/06/2023
Jornada laboral i horari 09.00h-14.00h
Tipus de contracte fix discontinu
La Fundació Pere Tarrés cerca un/a docent per impartir una formació sobre la detecció de casos d'abús i conductes abusives en infants.
Objectius:
Millorar la capacitat de detecció i identificació de casos de maltractament infantil i/o abús sexual a menors en context educatiu, facilitant eines útils i tècniques a professionals que treballin a àmbit sanitari, garantint que millori la seva capacitat d'intervenció sobre aquests casos amb garanties de suport a l'infant de forma ètica i professional.
Continguts:
1. Definició d'abús sexual infantil. Mites
2. Conèixer que és l'abús sexual infantil
3. Tenir una visió realista i ajustada sobre l'ASI
4. Ser conscient de les dificultats en les quals es troben els menors o adolescents que sofreixen ASI.
5. Ser conscients de les dificultats que es troben tant els agents socials com els progenitors i/o les persones assistents principals dels menors o adolescents per poder manejar una sospita d' ASI.
6. Dades estadístiques. Conèixer l’ocurrència del maltractament infantil. - Ser conscient de qui sofreix el maltractament infantil. Població de major vulnerabilitat
7. Detecció i identificació de l’abús sexual infantil
8. Actuació davant de l’abús sexual infantil: circuits d’actuació, protocols i recursos existents
9. Prevenció de l’abús sexual infantil
Condicions:
Data prevista mes de juny (2 sessions pendent concretar data)
Jornada laboral i horari 09.00 -14.00
Tipus de contracte fix-discontinu
Temporalitat 10h
Centre de treball L' Hospitalet de Llobregat
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per la Direcció de Infermeria, ofereix:
Requisits:
Es valorarà:
S’ofereix:
Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball de l’àmbit de Diagnòstic per la Imatge del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
Procés de selecció:
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
3.- Acreditacions formatives.
4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: 10 de juny de 2024.
Codi de plaça: 9176 i 9177
Intress cerca un/a Educador/a Socials per cobrir de manera estable el torn de cap de setmana al Centre d'Acollida de primera urgència d'infants i adolescents La Roureta ubicat a Arenys de Mar, Barcelona.
Què farás?
Què oferim?
En BETWEEN apostamos por ofrecerte las mejores oportunidades dentro del área tecnológica. Contamos con un equipo de más de 900 profesionales. Ser parte de nuestro equipo significa formar parte de una comunidad multicultural, con acceso a oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional, generando impacto.
Si quieres desarrollar tus capacidades en un entorno internacional, apostando por trabajar en soluciones de I+D tanto en Ingeniería como en IT, ¡este es tu próximo destino!
Damos soporte en una gran variedad de áreas como Operaciones, Desarrollo de producto, Compras, Firmware, Software, Business Intelligence, Gestión, Transformación digital, ¡y muchas más! Además, desarrollamos soluciones tecnológicas a medida desde nuestros Hubs Tecnológicos.
Estamos en búsqueda de un/a Técnico/a de especialidad mecánica o electrónica altamente capacitado/a para unirse a nuestro equipo y proporcionar soporte técnico remoto a equipos industriales complejos. La persona ideal tendrá un fuerte conocimiento en hardware y sistemas electrónicos y eléctricos, así como habilidades excepcionales de resolución de problemas y atención al cliente.
¿Qué haré? Estas serán tus funciones principales:
¿Cómo lo haré?
Si eres BETWEENER obtendrás estos beneficios:
Tens experiència en neteja d'hotels o de cambrer/a de pisos?
La Fundació Pere Tarrés cerca un/a netejador/a per a l'alberg de la Fundació Pere Tarrés ubicat a Barcelona.
FUNCIONS:
- Vetllar per mantenir netes les instal·lacions.
- Realitzar neteja d'espais comuns.
- Detecció d'incidències a les instal·lacions.
QUÈ OFERIM:
Jornada laboral i horari 30 hores setmanals. De 7:30 a 13:30
Tipus de contracte IT
Temporalitat duració de la baixa
Centre de treball Alberg Pere Tarrés Barcelona
Data prevista incorporació 29/05/2024
Des de la Fundació Pere Tarrés busquem a un/a tècnic/a per a un projecte d'inclusió lingüística. El projecte està adreçat a l'ensenyament del Castellà/Català a persones nouvingudes.
Les sessions formatives s'imparteixen a diferents equipaments de l'àrea Metropolitana de Barcelona (Hospitalet, Cornellà, Santa Coloma de Gramenet i Badalona) però la persona que cobreixi la vacant estarà ubicada al nostre centre formatiu al centre de Barcelona.
Què faràs?
Què oferim?
Desde Luxe Talent, Consultoría Internacional de Selección y Formación de personal especializada en Moda, Lujo, Retail y FMCG, estamos buscando para uno de nuestros clientes, empresa de Moda Infantil Premium, la figura dos Dependientas/es (30h y 40h) para trabajar en una su boutique en Madrid centro.
En nuestra consultoría de selección y formación trabajamos con distintas firmas en los sectores del Lujo, Premium y High Premium alrededor de Europa y tenemos oficinas en Barcelona, Madrid, Paris, Milán, Braga y Munich.
Descripción del perfil de Dependienta/e:
En Luxe Talent queremos ayudarte a conseguir tus objetivos, por ello ponemos a tu alcance las oportunidades laborales más interesantes del mercado de la Moda, el Retail, Lujo y FMCG. Síguenos en nuestras redes sociales para mantenerte al día de todas nuestras novedades. Luxe Talent en LinkedIn o en Instagram. Y si quieres mantenerte al día en tu sector y seguir formándote puedes hacerlo con nuestra academia de formación Retail Academy, puedes ver también todas las novedades en nuestra página de LinkedIn o en Instagram.
Intress cerca un/a Infermer/a per formar part de l'equip del servei del Centre d'Acollida Infantil Els Llimoners, ubicat a la zona de Horta, Barcelona.
La persona seleccionada haurà d'atendre i donar resposta a les necessitats de les persones usuàries del centre o servei, assegurant la cura i funcionament en la prestació del servei integral i suport social.
Què farás?
Què oferim?
Desde Luxe Talent, Consultoría Internacional de Selección y Formación de personal especializada en Moda, Lujo, Retail y FMCG, estamos buscando para uno de nuestros clientes, firma de moda premium, la figura de Digital Marketing Manager para unirse a sus oficinas centrales en Las Rozas Village.
En nuestra consultoría de selección y formación trabajamos con distintas firmas en los sectores del Lujo, Premium y High Premium alrededor de Europa y tenemos oficinas en Barcelona, Madrid, Paris, Milán y Munich.
Job Description como Digital Marketing Manager:
y en particular, Google Adwords y aportar ideas sobre la optimización de los contenidos.
En Luxe Talent queremos ayudarte a conseguir tus objetivos, por ello ponemos a tu alcance las oportunidades laborales más interesantes del mercado de la Moda, el Retail, Lujo y FMCG. Síguenos en nuestras redes sociales para mantenerte al día de todas nuestras novedades. Luxe Talent en LinkedIn o en Instagram. Y si quieres mantenerte al día en tu sector y seguir formándote puedes hacerlo con nuestra academia de formación Retail Academy, puedes ver también todas las novedades en nuestra página de LinkedIn o en Instagram.
Cerquem administratiu/va de gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària per realitzar la funció de suport administratiu dels serveis de SAD executant amb precisió els processos assignats, aportant propostes de millora des d’una visió d’orientació a client amb una òptima administració dels recursos per la zona de Girona.
Funcions:
Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. C/ Emili Grahit, 91. Bloc B. 3a planta, 17003 Girona
Cerquem administratiu/va de gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària per realitzar la funció de suport administratiu dels serveis de SAD executant amb precisió els processos assignats, aportant propostes de millora des d’una visió d’orientació a client amb una òptima administració dels recursos per la zona de la Garrotxa.
Funcions:
Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. C/ Emili Grahit, 91. Bloc B. 3a planta, 17003 Girona
Desde Luxe Talent , Consultoría Internacional de Selección y Formación de personal especializada en Moda, Lujo, Retail y FMCG, estamos buscando para uno de nuestros clientes, Firma De Accesorios Internacional , la figura de Asistente de Moda para sus influencers/modelos en Madrid.
En nuestra consultoría de selección y formación trabajamos con distintas firmas en los sectores del Lujo, Premium y High Premium alrededor de Europa y tenemos oficinas en Barcelona, Madrid, Paris, Milán y Munich.
Funciones principales:
En Luxe Talent queremos ayudarte a conseguir tus objetivos, por ello ponemos a tu alcance las oportunidades laborales más interesantes del mercado de la Moda, el Retail, Lujo y FMCG. Síguenos en nuestras redes sociales para mantenerte al día de todas nuestras novedades. Luxe Talent en LinkedIn o en Instagram. Y si quieres mantenerte al día en tu sector y seguir formándote puedes hacerlo con nuestra academia de formación Retail Academy, puedes ver también todas las novedades en nuestra página de LinkedIn o en Instagram.
Intress necessita incorporar un/a PSICÒLEG/A SOCIAL per cobrir de manera estable el nou servei que gestionem de SPE, ubicat a Cornellà del Terri, Girona.
Seria per atendre a joves del centre assegurant la cura i funcionament en la prestació del servei integral i suport social d'acord amb les seves necessitats.
El servei de Protecció d’Emergència és un servei residencial temporal que proporciona l’atenció integral als joves migrats sols que arriben al territori, garantint la cobertura de les necessitats bàsiques d’allotjament, manutenció i cura de la salut.
També es duran a terme les primeres actuacions d’identificació i de documentació, de localització i/o comunicació amb els familiars, i derivació cap a recursos ordinaris de cartera de serveis socials o cap a centres de primera acollida i atenció integral per joves migrats sols del sistema de protecció.
Aquest servei proporciona una primera acollida per fer una observació que ha de ser de 7 a 14 dies màxim.
El servei estarà disponible les 24 hores del dia tots els dies de l’any.
Què farás?
Què oferim?
Data incorporació: immediata
Tipus de contracte: indefinit
Jornada: 38h setmanals
Horari: de dilluns a divendres en torn de matins i una tarda
8:30 a 15:30h i el dia sencer fins les 18:30
Retribució: segons el conveni de l'acció social 1.857,69€ brut/mensual + Plus Validació 92€ (x 14 pagues).
Desde Luxe Talent, Consultoría Internacional de Selección y Formación de personal especializada en vacantes Executive & Middle Management en los sectores Moda, Lujo, Retail, Food & Beverage, Hospitality y FMCG; nos encontramos en la búsqueda de un/a Tecnico de Aprovisionamiento para uno de nuestros clientes, Firma Retail, en sus oficinas en Las Rozas.
Reportando a la responsable de Logística, tus responsabilidades serán:
- El reaprovisionamiento y estimación de la demanda de las
tiendas.
- Automatización de procesos y estimación de la demanda.
- Elaboración de informes de análisis de datos.
- Relación con los diferentes departamentos de la compañía para
lograr los objetivos marcados.
Desde Luxe Talent, Consultoría Internacional de Selección y Formación de personal especializada en Moda, Lujo, Retail y FMCG, estamos buscando para uno de nuestros clientes, empresa internacional de lencería, la figura de Retail Area Manager para gestionar los 12 puntos de venta de la compañía en España y Portugal, con base en Madrid o Barcelona.
En nuestra consultoría de selección y formación trabajamos con distintas firmas en los sectores del Lujo, Premium y High Premium alrededor de Europa y tenemos oficinas en Barcelona, Madrid, Paris, Milán y Munich.
Como Retail Area Manager y reportando al Country Manager, tus principales funciones serán:
We are looking for an experienced, skilled and highly motivated researcher with a solid background on “Understand the real demands of complex structural design and engineering problems and developing new algorithms and efficient, accessible tools for structurally informed design and automatization having into account the fabrication and construction technologies” and demonstrable experience of 4-6 years in complex research projects, capable of responding to the problems, challenges and opportunities faced by the construction sector.
The successful candidate will be responsible for the following tasks:
What we offer
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.